Nog een week tot mijn vertrek! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Hetty Joustra - WaarBenJij.nu Nog een week tot mijn vertrek! - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Hetty Joustra - WaarBenJij.nu

Nog een week tot mijn vertrek!

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

26 Juni 2012 | Nederland, Woerden

Beste allen, nog een weekje en dan vertrek ik richting Addis Ababa! Via deze site hoop ik regelmatig een reisverslag achter te laten om het thuisfront op de hoogte te houden van mijn ervaringen. Mocht je het leuk vinden om mijn reis te volgen, kijk dan nog eens op hjoustra.waarbenjij.nu, of vul je e-mail adres in onder het kopje 'Blijf op de hoogte'. Je krijgt dan een mail zodra ik een nieuw verslag heb geplaatst.

Groeten van Hetty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 10687

Voorgaande reizen:

03 Juli 2012 - 16 Juli 2012

Hetty in Ethiopië

Landen bezocht: