tussenstop - Reisverslag uit Khartoem, Soedan van Hetty Joustra - WaarBenJij.nu tussenstop - Reisverslag uit Khartoem, Soedan van Hetty Joustra - WaarBenJij.nu

tussenstop

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

03 Juli 2012 | Soedan, Khartoem

Lieve allemaal.
Vanuit het vliegtuig een eerste berichtje. Een tussenstop in Khartoum en het vliegtuig loopt wat leeg. Prachtige kindertjes in kleurige jurkjes en grappige vlechtjes, en een jongetje met een Cars-trolley, die mij wat verwonderd aankeek toen ik hier in het engels een opmerking over maakte. We blijven hier 45 minuten staan. Kan ik toch zeggen dat ik in Khartoum ben geweest en wie weet komt er een vervolg. Ik zat naast een heel aardige vrouw die vanuit the States haar familie in Khartoum gaat bezoeken. Ze had er al een hele reis opzitten. We raakten in gesprek en ze blijkt net klaar als kinderarts, wat maakt dat ze deze twee weken in Soedan ook nog wel wat medische handelingen zal verrichten. Ze was geboeid door mijn reden en vroeg m'n email, want wie weet 'can we do something together in Soedan', zoals ze aangaf. Wat kan het leven toch vol verrassingen zijn en zo inspirerend! En wat is deze iPAD toch een super uitvinding! Nee, deze woorden had mijn gezin nooit van mij verwacht. Wordt vervolgd. Inmiddels is het 22.30 uur en zijn we in ons hotel. Op het vliegveld was het een enorme drukte, zeer kleurrijk en een behoorlijke chaos, en ik was erg blij dat Amy, de logopedist, op mij afstapte. Heel leuk om Dick hier te zien met zijn collega-vriend. Ook kennis gemaakt met Ciara, zij is een ergotherapeute uit Engeland. Amy, Ciara en ik delen een kamer met internet... Sowieso wordt mijn beeld van Ethiopia behoorlijk bijgesteld. morgen gaan we kennismaken met het schooltje en de kinderen. Het schoolteam is eager to learn, dus we mogen meteen los. Ik zie het met ons team ook helemaal zitten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty

Actief sinds 24 Juni 2012
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 10646

Voorgaande reizen:

03 Juli 2012 - 16 Juli 2012

Hetty in Ethiopië

Landen bezocht: